söndag 10 oktober 2010

25% eller mer

Folk och Ajabaja rear ju hösten för 25%.
Den här klänningen är också med och jag tycker att den är superfin!
Ja, den och koftan flyttade hem till mig från Kålle och Ada. Jag hade ju smakråd som jag kände att jag hade utvecklat ett förtroende för :-)
Va? Ser jag sur ut? Nä, jag bara gör en snabb kontroll med mig själv på frågan: -Kommer du att använda den mer än på ett 100 års kalas (känner ingen men man vet ju aldrig).
Och svaret... -Ja!!! För med koftan blir den ju mera vardags, eller hur!

Bilden knyckte jag från någons blogg. Ähum.... Tack ;-) ~~Kram~~

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag klämde lite på den inne på Kålle&ada! Underbar! Sugen som sjutton, men tror inte att jag skulle använda den tyvärr. Har för mycket löst skinn på magen för att det skulle bli bra :( Du är ursnygg i den! Kram

Fengxumamma sa...

Fotot gör dig inte rättvisa!!! Den kombon är så himla fin på dig:D

Kramar