fredag 1 oktober 2010

Oh, nej!!!!

Det är nästan som att vakna med en finne på näsan den dagen när man ska på skolbalen. Fast det här är värre!




Jag har alltid varit överkänslig mot smink men har hittat produkter som passar mina ögon och foundations som funkar till huden. Igår, man vill ju vara fin inför träffen, färgade jag fransarna. Det är ju inget ovanligt och har gått bra... Men inte den här gången...


*Varning för otäck bild*
Svullen både över och under och ögat är som stoppljuset i korsningen... Hoppas nu bara att det ger med sig under dagen!
Jag har packat och det var inte så lätt. Jag är ju känslomänniska och brukar känna efter vad jag vill ha på mig. Nu får jag bara gilla läget och klä på mig det jag har packat med mig. Känner ni igen er?
Nu ska jag väcka dom små.
Göteborg, here I come!

10 kommentarer:

Mollychick sa...

Oh no, but I'm sure your eye will get better, du far ga som pirat annars, ogon lapp! :) Ha sa super kul i G-borg! kram

♥ Bina ♥ sa...

Åh stackars.. hoppas du inte har ont!

Snart ses vi!!!

*KRAM*

Josanne sa...

Stackars! Hoppas att det ger med sig och inte gör ont.
Känner absolut igen mig, klär mig alltid efter "humör" så det är ett mindre helsike att packa... jag ska ta tag i det strax...
Ses i Göteborg! Kommer du också idag?
KRAM!

Unknown sa...

Din stackare! Det ger med sig snart förhoppningsvis....Vi ses! Kram

Fengxumamma sa...

Du blir supersnygg ändå!!

Jag har två mindre väskor, räcker inte me den bag bara;)

Jeanette sa...

Usch din stackare! Hoppas det lägger sig underdagen. *kram*
Jag har inte ens varit inne i garderoben och provat eller letat. Jag har bara funderat på outfitsen i huvudet. Det får bli min mission att fixa detta ikväll. Då har jag t o m barnfritt.
Vi ses imorgoon!
Kram

Lillis goes Odd sa...

Jag kommer idag och träffas gärna en stund när mitt tåg anlänt. Mia har mitt mobilnr (om hon läst mailet)
Kram

Lillis goes Odd sa...

Josanne och Mia, jag kan inte komma in på era bloggar! Bara så att ni vet ;-)

Två väskor? Hjälp har jag med mig för lite? eller fel? Jag har inte tid att vara på jobbet mer, vill hem och packa igen!

Lingonberrie sa...

Trevlig resa! Stackars ögonen men det går över efter ett tag. Glöm bort det bara och acceptera att det är som det är en stund. Du kommer vara fin ändå!!!
Kramar

Åsa Hellberg sa...

Jag kan använda mineleralsmink, och har isadoras som foundation. Vet inte vad jag är allergisk mot, men allt annat kliar i ögonen...
Hoppas det gick bra med ögonen!