fredag 15 oktober 2010

50ÅR

I dag blir min käre bror 50 år. Det är inte klokt att även han lämna "40"talet. Jag är liksom ensam kvar på denna sidan ;-) Just nu sitter vi i bilen på väg till Göteborg på en överraskningsfest för honom. Ska bli kul!
Idag fick min röda Livealot lufta sig lite till jobbet, tycker om brodyren på ryggen!
I kväll har jag Smocken i Royal på mig med tajta jeans. Åh vad jag är glad att jag köpte den! MEn Freeport ger mersmak. Eller vad säger du Christina?
Ha en mysig fredagkväll
~Kram~

5 kommentarer:

Nina sa...

Här är också en som fått mersmak för Freeport.... Är du väg så kan du väl nämna det, om du vill, så kanske vi kan åka ihop? Ha det kul i kväll!! Kram Carina

Annelie sa...

Vill också ha mer från Freeport..
Ha en rolig kväll för din bror! Fin är du i din Smock i royal, det vet vi ju!
KRAM

Mollymera sa...

Freeport är min favvo det har väl ingen missat ;-) Åhh vad avis jag är på din Full emb smock i royal, ångrar så att jag inte köpte 3an som jag provade där.

Kramis

Lillis goes Odd sa...

Javisst kan vi ta en tur ihop men hur får jag tag i dig?
Äh kom på att jag ju har din mailadress Nina!
*huvett*

Nina sa...

Hej, ser fram emot en tur till Kungsbacka! Ha det gott!! Kram