måndag 4 oktober 2010

Mera foton från träffen för ni har väl inte...

...ledsnat på våra bilder ännu ;-)

I lite konstig ordning men här är lördagkvällens party outfitt. Sextonstrapen i svart. Bytte ut min tvåa mot en etta. Country Dreams skickade raketsnabbt så att jag skulle hinna få med den till träffen. Shopping klänningen. Premiär för Tarradideln i rött och under har jag min crystalis i lite powder.
Här köps det spårvagns kuponger (fast det heter det väl inte längre, färdbevis kanske?) Alla är jätte taggade och sugna på fina inköp.

Här är vi utanför Minzo. Mira och Bina hälsar oss välkomna in. Tjejerna där hade ordnat med lotteri och lite snacks och gott att dricka.




*Skål*

Efter Minzo gick vi till Kålle och Ada. Där hittade jag en drömklänning, Spinner silk dress i vintage chalk. Den är så fin på! Till den en Bina filt kofta (wool mix long cardigan) i almost black.


Vidare till Charlotte Göteborg. Där bjöds vi på goda snittar och mousserande vin och massor av fint att prova.





Perfekt att prova kläder med så många bra smakråd!


Så avslutningsvis, Freeport! Här hittar man ju en hel del att prova. Exra kul tycker jag som blev kär i Odd Molly ganska nyligen. Man har ju missat många godingar som faktiskt kan finnas här.




Mmmmm, gottegrisens paradis :-) Som riktiga konstverk var dom här jätte goda cup cakesen!

Här är mitt Freeport inköp :-) En goding som jag inte visste att jag ville ha så mycket som jag tydligen ville. Jag tror att av allt fint jag handlat i helgen är den här min favvo.

~~Kram~~

9 kommentarer:

Nina sa...

Hej,

Såg aldrig när du provade den men den är ju som gjord för dig! Supersnyggt! Kram Carina

Filippa sa...

ååååå fina bilder! Var superkul att ses, skrattar fortfarande åt "bröd och vatten" - humor i min smak. Remember=)?
Hörs i slutet av månaden, är inte hemma från semestern förrän den 28e okt kom jag på men sedan....får precious flytta hit=)! oki??

KRAM du fina!!

Lillis goes Odd sa...

Jag minns ;-) Ibland är livet hårt!
Du hör av dig efter alla dina eskapader så att din garderob får lite påfyllnad.
Karm!!!

Lillis goes Odd sa...

Kram Filippa, inte karm !

Unknown sa...

Vad fin du blev i Smock dressen! Klockren färg till dig:) Stooor kram!

Hilde sa...

Jag blir aldrig trött på bilder från träffen. Jättefina inköp du gjort:)
Kram

A-K sa...

Vad kul det var att träffa dig!
jag förstår att du blev kär i smockdressen i royal! Den hänger här hos mig också, inköpt på Freeport tidigare i sommar :-)
KRAM

Jeanette sa...

Massa härliga bilder! Denna helgen kommer man att minnas lääänge. :) Förstår att smocken fick följa med hem. :) Det du köpte på Kålle&Ada var också väldigt snyggt! Tänkte bara WOW när jag såg dig i det.
Kram

Johanssonskan sa...

Åh vad kul att se ditt söta ansikte :-) den har ju alltid varit bakom kameran liksom :-)

Å du är grym i din sextonstrap !
Passar åxå på att tacka för den fina bildkavalkaden :-)
♥Åsa