tisdag 26 oktober 2010

Yes!

Jag ska vara föräldraledig varje fredag fram till mitten av januari! Det ska bli så skönt för mina små killar att få en vardag som man kan göra vad man vill på. Badhuset till exempel :)
Idag har jag på mig poplin frill blouse i vitt och lovely knit i almost black.
Igår fick jag hem ett traderafynd en Rosa kofta som kan bli fin till carded flanell blusen i a black som tjejerna på Faith i Borås skickar hem till mig. Bilder kommer.
Ha en bra dag!
Kram~
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

4 kommentarer:

Jeanette sa...

Mysigt med en extra dag ledigt. Lite lyxdag!!
Kram

Unknown sa...

Gott!! ÄR ledig på onsdagar och det är guld värt! Ger en det där lilla extra ihop med barnen som man annars missar i det evinnerliga hamsterhjulet... Kram

Unknown sa...

Vad skönt! Lyxigt som sjutton att kunna göra så! Jag har ju mina tisdagar....Kram

Carinale sa...

Härligt med en dag ledig i veckan säger levnadskonstnären och heltidsledige jag.
Cred till alla som jobbar heltid, jisses amalia jag undrar hur det kommer att gå när den dagen kommer, fast allt brukar lösa sig :)