tisdag 12 oktober 2010

327 och kolla här viola

Jaha, jag erkänner... Jag är lite kär i modellen på 327:an!
Det är kvinnlig och gömmer fint det som jag inte vill visa, ni vet (fula linnen och sådant) ;)
Även jag ville känna mig lite rockig (som Josanne och Linda) så jag föll för frestelsen på träffen i Gbg och slog till på en döskallescarf från Ester Eleonora. Den är jätte stor men ändå väldigt smidig och snygg!
Kappa och jeans från RA-RE
Stövlar CAT och handskarna och koftan och blusen från Odd Molly, almost black med lite indigo broderier.
*kolla Viola,vad många bilder* tack för hjälpen :)
Kram

4 kommentarer:

chatarina sa...

Hej! Jag älskar den scarfen..den är jättefin!!!
Kram och ha en bra dag

Johanssonskan sa...

Ja, det är himla lätt att falla för dessa underbara 327:or :-)
Superfint !
♥Åsa

Jeanette sa...

Supersnyggt!!! :)
Kram

Viola sa...

Haha! Bra jobbat med bilderna!

Och du är jättefin på varenda en :)

Kram från V