torsdag 30 december 2010

Sista arbetsdagen för i år

Det känns som att 2010 har varit ett bra men arbetsamt år. Allt som borde blivt gjort som föjler med till 2011. Allt som blivit gjort och som man kan bocka av. Alla underbara vänner och alla nya vänner. Jag tittar ofta på bilderna från Odd Molly träffen i Göteborg och skrattar gott åt tokerierna på dagen och galenskaperna på kvällen. Jag hoppas att jag får möjlighet att vara med på nästa träff också för jag längtar efter er :)
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

Filippa sa...

Jaaa...snart är man ett år äldre...igen *S*
Mollyträffen var underbar-hoppas vi ses snart igen! KRAM!

Unknown sa...

Ett år går så fort! Hoppas att jag får träffa dig igen:) Kram