tisdag 7 december 2010

Över 28000!

Nu är det knappt två veckor kvar tills våran lilleman ska fylla 3 år. Så fort tiden går, man kan ju bli mörkrädd för mindre! Här bjuder jag på en "frukostpåsängenbild" när han blev två år.

 Och snart är det dags att ge sig ut i skogen i jakt på den "perfekta" granen. Ni vet, man hittar en jätte fin... men så finns det ju en gôr fin där borta... eller kolla den då!... Eller, ja, så låter det när vi är ute i vår skog på julgransjakt. Förra året fick vi en gran av min goaste svägerska och svåger eftersom vi inte hade någon fin hos oss.
Och så upptäckte jag att jag haft över 28000 besökare i min blogg!!!! Wow säger jag bara!
Tusen tack till er, att ni orkar leta er hit och läsa vad jag skriver *rörd*
Det tycker jag är värt en skål av bästa drycken (med eller utan alkohol, ert val)
Kram!!!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Sicken sötnos! Min kille hade en sån tröja också:) Skål gumman! Kram

Lindi Loo sa...

Skål!
; )

Kram

Annelie sa...

Grattis o skål! Vad roligt!
Vilken söt liten pojk du har!
Kram

Fröken Abbe sa...

Tänk vad härligt att bara kunna hugga sig en gran så där i sin egen skog!
Kram