lördag 18 december 2010

Lite vin tips


I går bjöd vi över grannarna, svåger och svägerska på lite kvällsmat. Små kusinerna är jämngamla med våra små och dom lekte ända till två i natt. Det var lögn att få dom i säng.
Tänkte passa på att tipsa om ett gott rött vin, King fish Shiraz.

Som fördrink hade vi lite bubbel. Även detta gott och prisvärt.




Gårdagens, koftan från Lindex och Hunkydory klänningen.
Idag ska vi åka ut till Spikens fiskeläge och titta på deras julmarknad. Det brukar vara väldigt mysigt.
Ha en bra dag!
Kram

4 kommentarer:

Alice.H sa...

Kram!

Carinale sa...

Men hallå där - ser man på, förutom att du sannolikt är rätt mycket yngre än jag så var vi lite lika, alltså på ett positivt sätt.
Fick ett svar i min blogg om en fråga jag ställt, då jag har minne som en guldfisk så kommer jag tusan inte ihåg vad det var.
Men du undrade om jag har någon bild på ett visst plagg - det har jag säkert, om jag vara får reda på vilket ;)

Carinale sa...

Nix pix - ingen Tenfold här :)
Istället blev det favoriten Alpaca.

Ang. vinet så har jag drucket dem båda och de är helt fantastiska båda två.
Kan rekommendera tillbaka ett rött som heter Lindeman, det är också ett Shirazvin och är urgott.

Lillis goes Odd sa...

Haahhha, så mycket yngre är jag inte. Blusen jag undrade över är den med en broderad ros under knappraden, på framsidan. JAg undrar i ett tidigare inlägg här om någon vill swappa med mig.
Tack för vintipset, lägger det på minnet :-)