torsdag 16 december 2010

Nu är julborden avklarade

Nu är det "bara" familjejulbordet kvar (och med det menar jag hela dagens samkväm,) det bästa om jag får tycka till. Hos oss börjar det redan vid frukost hos oss med svärisarna. Då smakar vi av svärmors supergoda julsill ihop med risgrynsgröt och julsnapsen, bara en ;-) ,( snaps alltså.) Det är så mysigt och jag längtar till julafton faktiskt.

Äntligen fick jag fatt i den här fina tunikan, Odd Molly #485 Original vs Replica . Jag har varit sugen på den länge men nu har det ju funnits en hel del av dem ute på tradera, tur för mig :-)






 En bild på gårdagens inne i duschen på jobbet...
Kram!

2 kommentarer:

Hilde sa...

Visst är Orginal vs replica underbar. Jag är jätteglad för min:)
Kram

Unknown sa...

Den tunika är en av storfavvisarna i Mollyroben! Grattis till ett kanonköp! Kram