tisdag 30 november 2010

Äntligen




 Äntligen betsämde jag mig för vilka stövlar jag skulle ha... Fast jag skulle gärna ha ett par i varje modell och färg eftersom jag är en person som "lider" av beslutsångest.


Tada!!!


Svarta, vadhöga eftersom jag inte är så lång. Men ett tips till er som funderar, dom är långa i lästen. Jag skulle kunna ha ett nummer mindre i storlek. Fast nu kan jag lägga i en sula eller ha ett par extra sockar i. Men mitt nästa par blir 38:or istället för 39:or :-)
 *LOVE*

7 kommentarer:

Unknown sa...

Har du också slagit till på ett par! Grunnar på dom med rosen på. Gillar ICKE prislappen bara;) Kram

Filippa sa...

wow! så snygga! Men duuuuu vill se mer av jackan! Väntar en sådan imorgon från Shopa at Nola som jag inte kunde motså på rea! den ser så fin ut på bilderna!kram

Lindi Loo sa...

Superfina, dom kommer du trivas i!
Kram

Hilde sa...

Grattis till bra köp! Snygge är de med.
Kram

Halvan sa...

Instämmer i att storleken är stor..jag ligger mellan 38-39 och har 38 i dessa.Klassiskt och bra med svart....tror inte du kommer tröttna på dom i första taget.
Ja du Linda........rosen är fin men inte prislappen som sagt ;-)
Kram Halvan

Jeanette sa...

Grattis till ett kanon köp!

Viola sa...

Jättefina!
Hur har det gått med eran panna? Hoppas att ni slipper minusgrader i huset!

Kram från V