lördag 6 november 2010

Taraddidel kväll

Tack för alla fina komentarer! Jag blir så barnsligt glad över det faktum att ni tar er tid att plita ner några rader hos mig, You made my day!
Vi hade så mysigt i går kväll hos våra vänner och som vanligt smakade maten ljuvligt!
Ikväll stannar vi hemma och just nu väntar vi på våra gäster. Makens syster med familj är på antågande.
I kväll inviger jag min "nya" Taradiddel som jag swappade med en Molly syster. Tack!
Underklänningen är SMC silk.


 Gillar ryggen på den här klänningen.

Tjipptjopp, ha en go kväll:-)
Kram L

7 kommentarer:

Unknown sa...

Den här satt ju klockrent! Klart mycket bättre än den större. Kram!

Josanne sa...

Det finns bara en sak att säga: fy satan vad snygg du är!!!
Ja en sak till förresten; som jag saknar dig! Vår lilla tripp i Nordstan dan innan träffen har gett mersmak på att lära känna dig ännu lite mer, underbara människa. :o) Kram!

Shopaholic sa...

OJ, VA SNYGG DU VAR!!! WOW!!
Du passar otroligt fint i denna klänning!
Ha en mysig kväll!
KRAM!!

Tarleena sa...

Så vackra, både du själv och klänningen! Jag är glad, att jag också äger en likadan fining här, annars kunde jag bli hur avis som helst....

Lingonberrie sa...

Så otroligt fin du är i Taradiddelen!
ha det så trevligt i kväll!
Kramar

Jeanette sa...

Åh vad härligt att du lyckades swappa till dig en i rätt storlek. :) Den sitter som ett smäck!
Hoppas ni hade trevligt igår.
Kram

Carinale sa...

Hej du späda varelse :)
Den röda var rackarns snygg på dig.

Å du är hjärtligt välkommen till Stockholm, när du blivit stor ;)