tisdag 16 november 2010

Smakråd ang. storlek! Snälla!

Okej, vilken sitter bäst? Fram, bak?




11 kommentarer:

Annelie sa...

Jag tycker den mörka sitter allra bäst! Fast du står lite lustigt med armarna när du visar baksidan på den..
Kram

Filippa sa...

ser ut som det är samma storlek...? Men den vita ser något tightare ut?? Så den mörka röstar jag på. är det military?
kram!!!

Fengxumamma sa...

Almost black sitter bäst tycker jag. Men du är säkert superfin i vilken färg som...

Kram

Me and my life sa...

Jag håller med filippa, är det inte samma storlek? Men den vita ser lite tightare ut. Mörka alltså!

Mimmi sa...

Ja den mörkare sitter snyggare på./K

Lillis goes Odd sa...

Tack!
Den mörka är military och är storlek 2. Den vita är vårens chalk, storlek 1. Den vita blir lite kortare och livet hamnar högre upp.
Min fundering var om jag skulle ha en etta på den mörka också men så tycker jag att ettan är lite tajt över just ryggen.
Jag kommer att behålla den mörka i storlek 2. Äölskar Fondan och tänker inte(?) titta på våren släpp... Än i alla fall...
Kram!

Ingrid sa...

Håller på den mörkare storleksmässigt men det kan luras med färgerna på bilden. Den ska ju sitta skönt på och känsla är viktig.

~Ingrid

Unknown sa...

Den mörka tycker jag! Ingen jätteskillnad dock....Kram

Viola sa...

Jag tycker det inte var någon skillnad egentligen...

Kram från V

Johanssonskan sa...

Den mörka är absolut bäst tycker jag :-)
♥Åsa

Flippis sa...

Den mörka, helt klart! :)