fredag 19 november 2010

Det bidde...

...inga stövlar eller boots. Hade beställt från Ellos för jag hade 40% på en vara och 30% på resten, perfekt tänkte jag.
Bootsen var Sheperd (?) och känndes varma och sköna men för stora. Hush puppie stövlarna blev för korta för min vänsterfots längsta tå :-( Jakten får fortsätta.
Javisst, frisyren då?
Hm, frissan fick göra vad hon ville men hon kanske var lite tanke-trött så mer varierat än så här blev det inte idag.





Lite kortare bara. Trivs iochförsig i långt hår och lugg så det är bra nog för mig :-)
Nu ska jag in till stan och gå på julfest med jobbet. Eller fest och fest... Vi ska inte äta julmat och efteråt åker väl dom flesta hem. Jag med för imorgon åker jag till göteborg för att gå på kurs igen. Spännande!
Ha det gott!
Kram

5 kommentarer:

Viola sa...

Synd på stövlarna. Ibland är det svårt att hitta rätt variant.
Du var jättefin i håret så jag tror att din fruisör vet vad hon gör i alla fall.

Hoppas julbordet blir trevligt ikväll :)


Kram från V

Jeanette sa...

Håret blev kanonsnyggt! Trist med stövlarna, men så är det ju tyvärr när man handlar via nätet.
Kram

Unknown sa...

Fin är du! Visst är det svårt att handla stövlar på nätet, en chanstagning varenda gång...Kram

Lindi Loo sa...

Gillar luggen skarpt! Och fin i wigwamen är du också ; )
Kramis

Josanne sa...

Håret är superfint, det tycker jag verkligen, men helt ärligt så skulle du som är så jäkla snygg passa i en lite tuffare frisyr. Kanske nästa gång... KRAM!