tisdag 9 november 2010

Dagens

När vi var i Skövde var jag inne på YAP och kollade in deras utbud av bland annat Odd Molly.
Jag hade ju dagen innan sprungit på en Mollysyster från Tidaholm och hon hade "den" på sig.
"Den" är Lacie top i vintage chalk.
Men när jag kom in i butiken ville jag inte minnas klänningen som den såg ut där, så jag gick ut tomhänt.
Sedan flyttade Wigwamen i chalk hem och min tanke for i väg till Lacie top igen.


 Så jag ringde YAP och rara som dom är packades topen/klänningen ner i ett grönt kuvert och postades till mig, fraktfritt! Vilken service! Tack. Jag singnerade babsen och poster med vändande i förfrankerat kuvert. Åker ni till Skövde, gå in på YAP (nära stationen).
 Så nu har jag en fin klänning och underklänning i samma, kolla vad fint den passar med Wigwam :-)
~~Kram!~~

11 kommentarer:

Jeanette sa...

Åh vad fint!!! Jag ska ta min svarta wigwam och lacien i cabaret - toppen tips! Tack söta du!
Kram

Nina sa...

Kul!! :-) Vilken fin kombo! Den ska jag testa också! Ha det gott! Kram Carina

Mollymera sa...

Superfin kombo!!
Kram

Fengxumamma sa...

Det måste vara superfint på dig L!!!
Jag älskar den ljusa färgen men den passar mig absolut inte, väldigt snyggt!


Kramar

Unknown sa...

Jättefint:) Kram!

Josanne sa...

Kanonsnyggt! Och tusen tack för tips med Lacien under Dishen. Nu ska jag bara hitta en också... har kollat runt lite men den verakr slut/inte finnas... attans... men skam den som ger sig, jag letar vidare.
KRAM snygging!

Viola sa...

Passar ju perfekt ihop!

Kram från V

Pååterseende sa...

Så fin du är!!!
Önskar att jag hade passat så bra i den färgen:-)
Och nu är jag såå sugen på att komma iväg och prova lite mollysar:-D

Kram gumman

Flippis sa...

Jättefint. Vill ha!!!
men jag är så glad och nöjd för min Alchemistry som nu är påväg!Tack på förhand :)

Nina sa...

Hej, var inne på Yap idag och kikade, det var länge sedan sist, men de hade ju en hel del mollysar där! Kom dock endast ut med en fars-dag present som jag köpt åt mina barn. :-) Kram Carina

Lillis goes Odd sa...

Bra med farsdagpresenten ordanad. Kom på dit i sista minuten idag!
Alcemistry är på väg :-)
Tror nog att wigwm i chalk passar dom flesta om man sätter till en scarf eller ett en underklänning som passar hudtonen. Jag ska ju inte ha royal eller svart men det sk#%er jag i för att jag tycker att det är snyggt, rätt/fel? Men tack för alla komentarer!
Idag har jag postat två och hämtat två :-) Duktigt va?