onsdag 3 november 2010

Blandad kompott



Lördag kväll. Hotell Scandic Billingen i Skövde med min familj och makens föräldrar, syskon med familjer  och deras barns respektive. Öh, ja, vi tog upp halva restaurangen och hade bokat nästan halva (jag sa nästan) hotellet. Vi hade två rum. Killarna i ett och tjejerna i ett.
 Det här är min dagens idag, Carded flanell och Woolmix long cardigan.

 Den här mannen "träffade" jag i måndags på seminarium i Vara konserthus. Paul var en av många underhållande föreläsare på Måltidens mervärden.
Nu ska jag dricka en balja te och titta på uppdrag granskning.
Kram!

4 kommentarer:

Jeanette sa...

Vad fin du är i båda outfitsen!!! Kanonsnygga!!!
Kram

Fengxumamma sa...

Snygg som alltid:)

Hur var Paul som föreläsare, jag är inte så imponerad av hans matlagning ( dock inte smakat den)

Kramar

Unknown sa...

Ursnygg på båda bilderna! Hyfsad utsikt från Billingen, eller hur?! Kram

Fröken Abbe sa...

Snygg du är!
Och UG var ju helt ofattbart kväll!