lördag 11 september 2010

Dagens och dagens fynd

Här är en av mina första Odd Molly plagg. Vintern 09 började jag köpa märket men har drömt länge och väl. Det som hejdade mig var ju priset. Men som andra berättat blir man snart bekant med summorna (ganska "otäckt" egentligen) och sedan har det bara rullat på. Smock blousen gillar jag mycket för den är lika användbar till vardags som till fest. Nu till dagen fynd. En ullkappa att ha till mina Mollysar i höst. 200 kronor! Ibland har man tur :-)
Vill också visa mina stövlar som reuturnerats. En jätte glansig och en mindre glansig.


Kram på er!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Så fin! HAr också spanat på den lite men aldrig kommit till skott. Vågar inte köpa den på Tradera heller så får hoppas på att någon av töserna skall sälja sin sen. Men vad knasigt med stövlarna. distinkt skillnad ju så tycker du gör rätt i att returnera. KRam

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Det var verkligen ett fynd, skitsnygg! Grattis till den! :)
Kram!

Unknown sa...

Knepigt med stövlarna. Stor skillnad. snygg kappa:) Kram

Jeanette sa...

Wow vilket kapp fynd! Grattis! :)
Kram

Carinale sa...

Hej hej, tycker att den smockblusen är jättefin, dock så passar jag på intet sätt i den kragen, det ser ut som om jag inte har någon hals alls.

HOUSE of ADELA sa...

Smockblusen är jättefin! Men kappan var ju ett värsta SUPERfynd!=) Mycket snygg till mollysar och annat! Stil har du!;)

Kram
Adela