onsdag 29 september 2010

Nära nu!

Snart är det lördag och jag längtar :-)


Jag har börjat att rota runt i garderoben efter kläder som jag ska ha i helgen. Men jag ser inte skogen för alla träd! Så för att fylla på budade jag på en klänning på tradera och trodde att jag vann *skit* det gjorde jag inte :-( Känner mig som en liten barnunge i leksaksaffären när mamma inte vill handla.

Jaja, jag hittar väl klänningen en annan gång...

Den här veckan har varit så intensiv. Jag har bara varit inne och läst lite bloggar men har tyvärr inte komenterat så mycket som jag önskat.
Sov gott!
Kram

5 kommentarer:

Unknown sa...

Man kan inte hinna med allt! Jag tror att jag har rotat klart i garderoben nu. Men det är ju som du säger, man ser inte skogen för alla träd! Ska bli kul att få träffa dig:) Kram

Åsa Hellberg sa...

Jag har aldrig ens varit inne på Tradera, undrar om jag har missat nåt?

Pååterseende sa...

Här är en till som inte alls har en aning om vilka kläder som ska få följa med:-o
Det får bestämmas i sista minuten som vanligt:-D
Ses snart,
Kram

Lillis goes Odd sa...

Min sista minut är nu. Åker med tåget direkt efter jobbet i morgon! Hjälp!!!

Carinale sa...

Det blir säkert bra, något tufft att vara unik i det gänget ;)