fredag 10 september 2010

ASOS

ASOS har ju superservice! Jag beställde ju ett par glansiga gummistövlar av märket Hunter för ett tag sedan. Men den ena stöveln var mer glansig än den andra och när min systerdotter påpekade det kände jag att jag inte kommer att använda dom.
Så jag skickade ett mail i måndags och fick ett kvitto på mailet. Idag kommer posten med ett stort paket från... ASOS! Med nya fina stövlar i! Det ligger endast en retur lapp i med adressen. Så nu har jag packat ner dom "gamla" i lådan som åker tillbaka till England.
Hade väl trott att en retur föregås av viss komunikation men det här funkar för mig :-) Det gjorde ju inte mindre ont att stövlarna är billigare därifrån och att frakten endast kostar runt 60:-
Tjingeling :-)

1 kommentar:

Carinale sa...

Hej däer, jag har också handlat från ASOS ett par gånger och är jättenöjd med deras service och leverans.

Webbshopppar med god service ska prioriteras :)