måndag 20 september 2010

Stövelprovning

Jag letar efter snygga stövlar eller boots. Svår, svårare, svårast... Vet inte riktig vad jag är ute efter för stil. Högklackat har jag både boots och stövel. Grov stövel (CAT) har jag. Ankelhög med hög smalklack har jag... Skulle gärna köpa snarlika men det är ju onödigt. Hittade dessa som jag faktiskt gillar mer än lite, kanske till en Sexton strap dress?
Dagens är det här. Mesh cardigan storlek 1 och blusen som jag just nu inte mins namnet på....
Kan tänka mig att den vore snygg till "Filtkoftan" (Binas namn på wool mix long cardigan) i chalk. Då kan man ju ha den hela vintern!

Snart kommer mina klick ;-)

6 kommentarer:

Charlotte sa...

Snygga stövlar...
Önskar att man hade smalare vadder, hade jag köpt fler stövlar.
Finns så många snygga stövlar!
Verkligen snygg kombo Mesh short cardigan och Alchemistry s/s.
Kram

Lillis goes Odd sa...

Tack för namnet på blusen Lotta :-)

Johanssonskan sa...

Åh, där är dendär toppen ( vita med brodyr) Vill så gärna ha en röd... men hur lätt är det att hitta en 3:a ?

♥Kram

Lillis goes Odd sa...

Men behöver du verkligen en trea? Den är väldigt rymlig i storleken.
Kram!

Lingonberrie sa...

Får vi se vad har klickat nu då?
Kramar!!

Lillis goes Odd sa...

Dom har inte kopmmit än! Men jag hoppas att jag ska bli nöjd ;-D