fredag 3 september 2010

Lite Indigo

Den här kom igår med posten. Jag som vanligen är storlek 1-2 köper storlek 3. Har aldrig provat en tvåa och vågar inte chansa på att beställa en heller. Fast den sitter löst och ledigt och jag behöver inte oroa mig för spruckna sömmar.
Färgen känns lite silvrig mot stål blått. Jätte fin är den.
Jag beställde den från Country Dreams och det dröjde lite länge. Påminnde och sedan kom den. Med en lite överraskning i paketet :-) En skön Odd Molly handkräm som doftar så gott. Tack!

Den passar fint under min klänning från H&M.
Kolla, samma blå i klänningen som underklänningen är i!





Ja, ibland blir det väldigt bra fast det inte var tänkt så.
Kram på er.


7 kommentarer:

Viola sa...

Mycket snyggt matchat!

Färgen verkar jättevacker. Jag har inte sett den i verkligheten för butikerna här har inte tagit in den tyvärr.

Kram från Viola

Pååterseende sa...

Håller med Viola, väldigt snyggt matchat:-))

Country dreams handlar jag mycket ifrån, tycker att Anna är så gullig att ha att göra med..
Alla kan göra fel och glömma så det var gulligt att hon skickade med en liten överaskning:-)
Sånt gillar vi;-)

Ha en härlig helg vännen,
Kraaam

Förresten, blir det något Rosé??
Eller har du testat det som jag tipsade om igår??

Kraam

Lillis goes Odd sa...

Viola, här tar dom inte heller in underklänningarna, synd tycker jag med.
Mia, idag vabbar jag men ska in och handla ikväll eller i morgon. Då ska jag se om jag hittar Miaroséspecial ;-)

Filippa sa...

Lite indigo är en underbar färg...beställde velour hooden i den färgen-mums!

Mina chrysalisar fr våren gick sönder ändå, trots att jag gick upp i strl...så tyvä'rr kan det nog hända ändå, håll koll på sömmarna(tyget)

Kram!

Hilde sa...

Underbar färg, och snygg matchat, förstår gott att du är nöjd.
Kram

Unknown sa...

Jättefin färg på den Chrysalisen. Är allt lite sugen;) Kram

♥ Bina ♥ sa...

Superfin underklänning och snyggt matchat!

KRAM