lördag 25 september 2010

Säljes

Nu har jag rensat lite i min överfulla garderob. Ni kan maila mig på minelli1@live.se om ni hittat något intressant.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lila kofta, vet tyvärr inte namnet på den men den är jätte lätt och mjuk att ha på sig. #657 storlek 1, 600:- SÅLD





SMC silk blå och cerise. Underklänning, använd en gång. Storlek 1 (jag ligger mellan 1 och 2) ganska rymlig i storlek. 450:-
Underklänning powder, från 2009, storlek 1. mycket liten i storlek. Tyvärr blev sömmen så här tråkig efter provning. Jag har köpt den för 850 men ge mig ett bud.




I övrigt är den fin.





#616. Mycket mjuk och skön blus/tunika, blå/grå. storlek 1 men passar nog en tvåa också. 500:- SÅLD




Silk/viscose tunika/linne marinblå. Endast provad. 500:-













7 kommentarer:

Pååterseende sa...

Vilka fina plagg...
Den där koftan har jag letat efter i strl 2 i rött..
Såå snygg!!
Önskar jag hade varit mindre;-))

Har också gjort en rensning hemma...

ha en härlig lördag,
Kram

chatarina sa...

Hej! Är koftan lila?
Mvh Chatarina

Lillis goes Odd sa...

Ja, Mia koftan är jätte fin!
Chatarina, koftan är lila (ser blå ut på en bild men det är den alltså inte)

helen by the westcoast sa...

Hejsan!
Såg att du har hearted tunic.Är själv på jakt efter en men osäker på storlek.Är lite mitt i mella 1 och 2. Vad tycker du?
Tack på förhand.
P.S
Jag kommer med på träffen i Gbg och förhoppningsvis syns vi då för första gången.

Carinale sa...

Tusan hakar att alla kläder är för pygmëmänniskor ;)
Å visst är det så att man bara blir vackrare med åren, eller???
Tror jag hade min 'storhetstid' runt 40 men däremot känner jag mig tryggare nu och det ger utstrålning och en människa med utstrålning är vacker :)

Lillis goes Odd sa...

Helen behövde en 2:a över rygg och byst. Tycker att den är lite i storlek. Om du vill och påminner mig kan jag ta med den så att du kan prova.
CLE, ja nu är jag inte så värst pygméig mer än på längden ;-) Linnet och smockblusen ger gott om plats!

Anette sa...

Hahaha...ja jag har ju till och med två snajsiga wigwams :-) tänkte inte på det :-)
Yep vi ses på lördag, det ska bli sååå kul :-9
KRAM!
/Peggy